undang-undang itu hanyalah satu alat ukuran untuk mengukur niat

Monday, July 4, 2011

Surat Khabar Lama

Pelik... benda yang diucap dan yang diperbuat tak sama.. kira macam cakap tak serupa bikin... mulut mengaku "aku naik saksi"... tapi atas dasar apa penyaksian itu...naik apa?.. bila?.. kat mana?.. macam burung kakak tua...burung kakak tua tu kira ok laa..tak laa kasar sangat..tapi sama la kategorinya...kategori binatang... tak berakal fikir... yang di sekeliling aku ni pun ramai juga yang nak menakutkan aku ..."kau tak bole fikir sampai macam tu...nanti jadi kafir...gila kau nanti" Wahhh sedapnya menasihatkan aku dengan penuh hikmah...tapi relax jerr..sebab aku masih nak cari bodoh aku... aku yakin pasti ada jawapan ...tapi aku tak keliru..harus lu ingat tu...tak payah la nak bersimpati dengan kepala otak aku ....fikiran aku....aku bebasla..nak fikir apa pun...cuma... kalo nak ole-ole untuk di fikirkan..percayalah...bahawa kegelapan itu sebenarnya tak wujud...korang selama ni kena tipu... tapi tak sedar ... sebenarnya yang ada hanyalah ketidak hadiran cahaya...sekali lagi aku nak cakap... kegelapan itu sebenarnya tak wujud..yang wujud hanyalah ketidak hadiran cahaya





video



No comments:

Post a Comment